مسافرت

سلام به همه دوستان گلم

هفته ای که گذشت رو تو سفر گذروندیم  جمعه هفته پیش صبح زود راه افتادیم به سمت اصفهان تا شب اصفهان بودیم و شب راهی خوزستان شدیم که چشمتون روزه بدنبینه تو برف و یخبندون گیر کردیم جوری که مرگ رو جلوی چشمامون دیدیم یه بار بدجوری سر خوردیم یه بار سگ پرید جلوی ماشین و از همه بدتر هم اینکه اصلا دیده کافی نداشتیم از بس که برف شدید بود هیچ جا رو نمیدیم فقط دو تا چراغ از یه تریلی که جلومون بود رو میدیدم با سرت 20 کیلومتر میرفتیم مسیره چهار ساعته رو نه ساعت طول کشید که رسیدیم خرم اباد  که گفتم جاده بسته است و اجازه ندادن بریم مجبور شدیم شب رو خرم اباد بمونیم و صبح زود به سمت دزفول راه بی افتیم

ساعت یازده و نیم صبح شنبه رسیدیم دزفول اون روز رو که اصلا نتونستیم از خونه دوستمون بیایم بیرون از بس خسته بودیم اصلا جون نداشتیم تا شب خونه بودیم و دور هم گپ زدیم و گفتیم و خندیدیم

یکشنبه از صبح رفتیم باغ ستایش اول رفت به مرغ و خروسا دونه داد بعد پرتغال چید بعد هم رفت چوب جمع کرد و اتیش روشن کردیم تا غروب باغ بودیم   از بس  ازش  کار  کشیدیم شب از خستگی غش کرد

دوشنبه صبح زود رفتیم اهواز که بابایی هم به ماموریتش برسه ما هم با یکی از دوستای بابا رفتیم اهواز گردی بعد هم یکی دو ساعتی تو پارک ساحلی یا همون پارک دولت ستایش بازی کرد  بعد هم ناهار خوردیم که دیگه بابا کارش تموم شد و برگشتیم دزفول

سه شنبه هم باز از صبح رفتیم باغ  تا غروب باغ بودیم  سه تامون حسابی اتیش سوزوندیم بادبادک هوا کردیم سبزی چیدیم و ........

چهار شنبه هم توی بازار دزفول گشتی زدیم عصر هم رفتیم لب رودخونه بچه ها بازی کردن

پنجشنبه صبح  راه افتادیم به سمت تهران  ستایش خانم که حسابی اخماش تو هم بود و اصلا دلش نمیخواست برگردیم و تقریبا با گریه  نشست تو ماشین و ازمون قول گرفت که دوباره زوده زود بریم مسافرت

در کل سفره خوبی بود و خیلی بهمون خوش گذشت رانندگی توی برف برای سامان تجربه جدیدی بود

نمیدونم چرا نمیشه عکس اپلودکنم تو پست بعد عکسای سفر رو میذارم

الهام مامان دل آرام

سلام و سال نو مبارک...انشااله سال خیلی خوبی باشه براتون ندا جون...ببوس ستایش رو[ماچ]

مامان تينا

سلام ستايش جان انشااله همه سفرها رو سلامت بري و برگردي[قلب]

نیایش

کجایی ندا بانوی نازنین ؟[گریه]

مانا و مانیا

سلام ایام به کام و روزگارتون بهاری. سلامتیتون برقرار و شادیهاتون روزافزون. [قلب][گل][گل][قلب]

مامان دانیال و امیرعلی

سلام. سال نو مبارک. امیدوارم سالی سرشار از خوشی و برکت داشته باشید. روز مادر هم پیشاپیش مبارک. ستایش جون را ببوس[ماچ]

شایلین

وبلاگت با داشتن عکس خیلی قشنگتر میشه. از طرف من کوچولوتو ببوس.

pariya

با سلام خدمت شما من پریا آریامنش هستم خیلی خوشحال می شم اگه لینک من با اسم مدل لباس و آدرس http://modelelebas.blogfa.com/ در وب سایتتون قرار بدید و من هم لینک شما را در وبلاگم قرار می دهم و این باب همکاری بیشتر و دوستی پایدار ما بشه . با تشکر از شما دوست عزیز

علیرضا

ما چیکار کنیم - اولش عکسهاتون کو - دومش انشا بلدم سومش ( ببخشید, زود ناراحت نشو خوبه)